Bel gratis: 085 - 8888 224
We zijn bereikbaar van maandag
vrijdag van 09:00–17:00 uur
24/7 support tijdens je reis
Stel makkelijk je complete F1 reis samen

Boeken1

Is het mogelijk om de reis bij jullie op kantoor te boeken?

Wij zijn een puur internet reisbureau en helaas is ons kantoor er niet op ingericht om klanten te ontvangen zoals bij het traditionele reisbureau. We vragen je dus om de reis via de website te boeken.

Een van de reizigers zit in een rolstoel. Kunnen jullie rolstoelplaatsen reserveren?

De meeste circuits hebben geen heel duidelijk beleid op het gebied van rolstoelplaatsen. Uit ervaring weten wij echter wel dat hier mogelijkheden toe zijn. Mocht je daarom graag rolstoelplaatsen willen reserveren voor één van de circuits kan je contact met ons opnemen, en zullen wij de mogelijkheden voor jou bekijken.

Kunnen jullie een brochure toezenden?

Helaas werken niet met brochures of reisgidsen. Ons gehele aanbod -met actuele prijzen en beschikbaarheid- is op onze website te vinden.

Kan ik mijn reisdata aanpassen tijdens het boeken?

Jazeker. Onze reizen zijn volledig op maat te maken. je kunt in stap 1 van het boekingsproces eenvoudig jouw reisdata aanpassen. N.B. De reisdata zijn i.v.m. de (mogelijke) duur van de race aan restricties verbonden.

Kan ik na mijn boeking de reis alsnog annuleren?

Het herroepingsrecht wat op internet geldt voor online aankopen, is niet geldig voor reizen. Als je jouw GP-reis hebt geboekt, zijn de verschillende reisonderdelen al op jouw naam gezet en daarom niet zomaar te annuleren.

Als je onverhoopt toch jouw reis na jouw boeking wil annuleren vragen we je contact met ons op te nemen. De mogelijkheden om reisonderdelen te annuleren en geld terug te ontvangen van onze leveranciers kan per reis verschillen. We bekijken graag voor jou de mogelijkheden.

Waar kan ik losse kaarten reserveren?

We hebben geen partnerbedrijf dat losse kaarten aanbiedt voor de races. Helaas kunnen we je hierin dus niet adviseren.

Hoe verloopt het online boeken?

Bij GPtrips boek je jouw GP-reis geheel online. Het boekingsproces is simpel en overzichtelijk. Na de volgende 5 stappen te hebben voltooid, is jouw volledig verzorgde voetbalreis gereserveerd:

  • Stap 1. Je kiest eerst een arrangement van jouw voorkeur door een GP te kiezen in de zoekbalk op de homepage of in de F1-kalender. Je bekijkt het arrangement. Je ziet alle relevante gegevens voor het betreffende arrangement in één scherm. De totaalprijs is gebaseerd op een tweepersoons boeking. Je kiest het aantal personen dat wenst deel te nemen aan de reis. Bij een éénpersoons boeking wordt de éénpersoonskamer toeslag toegevoegd op het moment dat je naar stap 2 gaat.
  • Stap 2. Je kiest de reisopties. Het is bijvoorbeeld mogelijk om jouw verblijf te verlengen. De reissom wordt dan verhoogd indien je naar de volgende stap gaat. In deze stap kun je ook de vlucht van jouw voorkeur kiezen.
  • Stap 3. Je vult de gegevens van de reizigers en de hoofdboeker in. We vragen je aan te geven waar je ons van kent en akkoord te gaan met algemene voorwaarden. Ook kun je eventuele opmerkingen kenbaar maken. Als alles is ingevuld kies je de betaalmethode van jouw voorkeur (iDEAL of creditcard).
  • Stap 4. Je wordt doorgeschakeld naar de beveiligde betaalomgeving. Je betaalt jouw reis en ontvangt vervolgens een e-mail ter bevestiging.
  • Stap 5. Jouw arrangement is gereserveerd. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging en uiterlijk 7 dagen voor vertrek ontvang je de reisbescheiden in huis met daarin alle informatie die je nodig hebt voor jouw GP-trip!
  •  

     

Wat gebeurt er na mijn boeking?

Direct (binnen enkele minuten) na uw boeking krijg je een bevestiging van jouw boeking en betaling per email. In deze bevestiging worden ook alle gekozen vluchten, hotels en eventuele extra´s bevestigd.

Uiterlijk 7 dagen voor vertrek ontvang je per e-mail de reispapieren van ons (PDF bestand) Hierin vind je informatie als:

  • Bevestiging van de vlucht met aanwijzingen om in te checken op de luchthaven. Het gaat hierbij om e-tickets van de luchtvaartmaatschappij. Je ontvangt dus geen vliegtickets in huis. Alle vluchten staan op naam en daarom is vooral jouw paspoort of ID-kaart leidend. Daarnaast is de reserveringscode die je in de reispapieren vindt ook belangrijk.
  • Bevestiging van jouw hotel. Je ontvangt een bevestigingscode en vouchers. Je kunt ook bij het hotel inchecken op vertoon van jouw paspoort (indien nodig kun je ook de vouchers tonen).
  • Bevestiging van jouw Formule 1 kaarten. We bevestigen uw boeking van de Formule 1 kaarten. De Formule 1 kaarten worden een dag voor de race per koerier bezorgd in het hotel. Dit is een 100% veilige methode en hier hebben we al jarenlang een goede ervaring mee. 
  • Indien je andere extra´s hebt bijgeboekt, worden deze apart bevestigd in jouw reispapieren.
  • Noodnummers waarop wij te bereiken zijn tijdens jouw reis. We hebben twee noodnummer tot jouw beschikking waarop wij 24 uur per dag bereikbaar zijn in het onverhoopte geval dat je een dringende vraag voor ons hebt tijdens jouw reis.
  • Routebeschrijving op maat van vliegveld naar hotel en hotel naar circuit.

Met de reispapieren en jouw paspoort op zak, ben je dus helemaal klaar om op reis te gaan!

Kan ik ook telefonisch reserveren?

Helaas is het niet mogelijk om per telefoon of fax te reserveren. Om het boeken zo efficient mogelijk te laten verlopen vragen we jou het arrangement online op onze website te boeken en te betalen. Heb je daarbij nog verdere vragen, neem dan gerust contact met ons op. Groepen van meer dan 9 personen kunnen helaas niet online boeken. Neem contact met ons op voor een groepsaanvraag.

Hoelang van tevoren moet ik de reis boeken?

Hierop is geen eenduidig antwoord te geven. In de meeste gevallen geldt; hoe eerder je boekt hoe lager de reissom zal zijn. Dit heeft voornamelijk te maken met de fluctuerende vluchttarieven. De luchtvaartmaatschappijen verhogen doorgaans de tarieven naarmate de vertrekdatum nadert. Het kan uiteraard altijd voorkomen dat een luchtvaartmaatschappij actietarieven hanteert of dat door een andere reden de reissom lager wordt. Dit zijn echter wel uitzonderingen. Ook de beschikbaarheid van Formule 1 kaarten kan fluctueren. Daarom is het altijd het beste om de reis snel te boeken zodra je hebt besloten om de race te bekijken.

Niet alle reizigers willen een arrangement met Formule 1 kaart boeken. Is dat mogelijk?

Dit is in de meeste gevallen mogelijk. Als het mogelijk is om voor de niet-Formule1 liefhebbers een arrangement zonder kaart aan te bieden, zullen we je een aanbieding toezenden met een aangepaste reissom. Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.

Ik wil een GP-reis kado geven. Kunnen jullie dat in orde maken?

Je kunt de GP-reis gewoon online boeken. De reispapieren worden door ons altijd in een blanco enveloppe verstuurd. Als de gelukkige die het kado krijgt bij jou in huis woont, levert dit dus geen problemen op. Wil je dat de reispapieren worden verstuurd met een kadoverpakking? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.

Prijzen

Krijgen kinderen korting op de reissom?

Helaas is er geen kinderkorting van toepassing op onze reizen. Toch vragen we je om aan te geven hoeveel kinderen deelnemen aan de reis, deze informatie hebben we nodig voor de hotelreservering.

Krijgen we korting met een groep?

Voor aanvragen van groepen van meer dan 9 personen vragen we jou contact met ons op te nemen. In het algemeen valt te zeggen dat we altijd de scherpst mogelijke prijs bieden op onze website. Groepskorting is dan helaas ook niet van toepassing op onze reizen.

Welke kosten komen er nog bij de prijzen die zijn afgebeeld op de website?

Niets. We hebben er voor gekozen om altijd met totaalprijzen te werken. Dat werkt zowel voor jou als voor ons wel zo makkelijk en duidelijk.

Zijn de afgebeelde prijzen per persoon?

Alle prijzen op onze site zijn per persoon maar zijn gebaseerd op een boeking van minimaal twee personen.

Hoe komt het dat de prijzen fluctueren op jullie site?

Dit komt voornamelijk door fluctuerende vliegtarieven. De vluchten waar onze prijzen op gebaseerd zijn veranderen in prijs zodra er meer stoelen zijn geboekt in het betreffende vliegtuig. Dit is de wijze waarop de meeste luchtvaartmaatschappijen hun vliegtarieven bepalen. Omdat de prijzen op onze site per zoekopdracht direct (live) worden opgevraagd bij de luchtvaartmatschappij(en), kan het dus gebeuren dat de tarieven per zoekopdracht veranderen. Indien je de getoonde vlucht kiest en boekt, ben je uiteraard verzekerd van de vlucht en het tarief kan daarna niet meer wijzigen.

Is BTW inbegrepen bij de reizen?

Onze prijzen zijn altijd totaalprijzen. BTW is dan ook reeds inbegrepen in de prijzen op onze website.

Hoe komen de prijzen voor de arrangementen tot stand?

Hieronder vindt je een overzicht van de elementen waaruit de prijzen voor de arrangementen zijn opgebouwd. Daarbij vindt je ook informatie over het verschil in prijs tussen de verschillende arrangementen:

Vlucht

De vluchttarieven stijgen naarmate de vertkrekdatum nadert. Daarnaast zijn vluchten in het voorjaar vaak duurder dan vluchten in het laagseizoen (bijvoorbeeld januari).

Hotel

Het prijsniveau van hotels ligt in Engeland hoger dan in Spanje en Italië. Bovendien zijn hotelovernachtingen in Manchester en Liverpool duurder dan hotelovernachtingen in Engeland.

Formule 1 kaart

De prijs die wij betalen voor de inkoop van het Formule 1 kaart ligt in bijna alle gevallen hoger dan de prijs die op het kaartje staat. Dit is het gevolg van een (veel) grotere vraag naar de kaarten dan het aanbod. Dit verklaart ook dat populaire races vaak een stuk duurder zijn dan standaardraces; de prijs die wij betalen voor de tickets zijn zeker bij populaire races een stuk hoger dan de prijs die op het ticket staat vermeldt. Dit geldt ook voor de toeslagen die we vragen voor de upgrade van jouw zitplaatsen.

Opslag

Voor alle arrangementen vragen we een vaste opslag. Hiermee kunnen we mogelijk maken dat je jouw complete voetbalreis eenvoudig in een paar klikken kunt boeken. Daarbij ben je verzekerd van een goede service en garanties (MatchProtect-garantie en SGR-garantie) zodat je er verzekerd van kunt zijn dat je zorgeloos op reis kunt gaan.

Waarom zijn sommige arrangementen veel duurder dan anderen?

Dit heeft voornamelijk te maken met de prijzen van de vluchten en de kaarten voor de wedstrijden. Zie ook bovenstaande vraag.

Betalen

Hoe lang duurt de verwerkingstijd van de betaling?

Zodra de betaling is verwerkt, ontvangt je direct automatisch een ontvangstbevestiging per e-mail. Deze ontvang je vaak al een paar minuten na uw boeking.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden je de volgende mogelijkheden om te betalen: 1. Direct online betalen via iDeal: Je kunt ervoor kiezen om online te betalen via iDeal. Dit is een eenvoudige en slimme manier van betalen. iDeal is een nieuw online betalingssysteem speciaal ontwikkeld door een aantal grote Nederlandse banken (ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS Bank). Na het ontvangen van het boekingsnummer brengt iDeal je met één klik naar jouw vertrouwde omgeving van internetbankieren. Zo kun je veilig en snel jouw aanbetaling of volledige betaling in orde maken! Na het boeken krijg je een boekingsbevestiging per mail. 2. Direct online betalen via creditcard: Indien je beschikt over een Visa, American Express of Eurocard/Masterdcard kun je tevens per creditcard betalen. 

Is online betalen bij GPtrips veilig?

Het betaaltraject van GPtrips is beveiligd met VeriSign SSL (Secure Socket Layer) en SET (Secure Electronic Transaction) en vindt plaats op een secure server. Deze beveiligde verbinding is te herkennen aan het slotje in de adresbalk van uw browser. Jouw betaal- en bankgegevens worden niet opgeslagen. Jouw betaling met creditcard of iDEAL wordt je via een beveiligde verbinding naar de beveiligde internet betaalomgeving geleidt van onze financiële dienstverlener Docdata Internet Payments die jouw betaling vervolgens namens GPtrips afhandelt.

Vlucht

Hoe komt het dat de toeslagen voor de vlucht kan wijzigen?

De vluchten waar onze prijzen op gebaseerd zijn veranderen in prijs zodra er meer stoelen zijn geboekt in het betreffende vliegtuig. Dit is de wijze waarop de meeste luchtvaartmaatschappijen hun vliegtarieven bepalen. Omdat de prijzen op onze site per zoekopdracht direct (live) worden opgevraagd bij de luchtvaartmatschappij(en), kan het dus gebeuren dat de tarieven per zoekopdracht veranderen. Indien je de getoonde vlucht kiest en boekt, ben je uiteraard verzekerd van de vlucht en het tarief kan daarna niet meer wijzigen.

Hoeveel bagage mag ik meenemen?

Bij jouw vlucht is standaard handbagage inbegrepen. Je kunt ervoor kiezen om tegen een toeslag bagage in te checken. Voordeel van vliegen met alleen handbagage is de tijdwinst bij vertrek (sneller inchecken) en aankomst (niet wachten op jouw koffer). De belangrijkste informatie over handbagage op een rij:

  • 1 stuk handbagage
  • Maximale afmetingen (L x B x H) 55 x 35 x 25 cm. Dit komt ongeveer overeen met de grootte van een rugzak.
  • Maximaal gewicht van 10 kg
  • Vloeistoffen zijn alleen toegestaan bij een hoeveelheid tot 10 ml. Dit moet verpakt worden in plastic (te verkrijgen op het vliegveld).

Waarom betaal ik een toeslag voor het inchecken van bagage?

Luchtvaartmaatschappijen hanteren tegenwoordig bijna allemaal een standaardtarief waarbij je alleen met handbagage vliegt. Voor het inchecken van (cabine)bagage wordt een toeslag gevraagd. Daarom zie je deze toeslag ook terug in onze arrangementen.

Waarom moet ik een toeslag betalen voor een andere vertrektijd?

Onze reizen zijn gebaseerd op een standaard retourvlucht, hotel en Formule 1 kaart. Indien je van dit basispakket wil afwijken, is de kostprijs hoger. Daar vragen we een toeslag voor.

Hoe komt het dat de aankomsttijd nagenoeg gelijk is aan de vertrektijd?

Dit komt omdat alle vermelde tijden lokale tijden zijn. Voor de arrangementen naar Engeland is het tijdverschil van één uur vaak gelijk aan het tijdverschil. Dat is de reden dat aankomst- en vertrektijd in sommige gevallen nauwelijks afwijken van elkaar.

Vanaf welk vliegveld vlieg ik?

Onze reizen kun je geheel op naar wens samenstellen. In stap 2 van het boekingsproces kun je dus zelf de vertrektijd en vertrekvliegveld van jouw voorkeur kiezen.

Hotel

Ligt het hotel in het centrum.

Jazeker. We bieden in alle gevallen een centraal gelegen twee, drie of vier sterren hotel aan. Je bepaalt zelf de hotelklasse van jouw voorkeur. Je kunt jouw hotel direct kiezen waarbij je ook direct de ligging van het hotel kunt bekijken. 

Is mijn verblijf inclusief ontbijt?

Dit is per hotel verschillend en deze informatie kun je vinden bij de hotel-informatie in het boekingsproces.

Hoe komt het dat het aanbod van hotels verandert op jullie site?

Je kunt  direct het hotel van jouw voorkeur kiezen. Dit is mogelijk door een directe (live) koppeling met de hotels. Bij elke zoekopdracht die je op onze site uitvoert, wordt bekeken welke hotels voor de door jou gekozen reisdata en reisgezelschap beschikbaar zijn. Indien je op een ander moment dezelfde reis bekijkt, kan het voorkomen dat de betreffende hotelkamer(s) geboekt is.

Indien je het getoonde hotel kiest en boekt, ben je uiteraard verzekerd van jouw hotel en dit wordt dan ook bevestigd in de e-mail die je direct na jouw boeking ontvangt.

Ligt het hotel bij het circuit?

We bieden hotels aan op verschillende afstanden van het circuit. De afstanden staan duidelijk weergegeven in de boekingsmodule, zodat je zelf kan kiezen hoe ver je bereid bent te reizen.

Formule 1 kaarten

Wanneer ontvang ik de Formule 1 kaarten?

Jouw Formule 1 kaarten worden per koerier bezorgd in het hotel. Dit gebeurt een dag voor de race, uiterlijk om 20.00 uur en 13.00 uur bij doordeweekse races. De hotelreceptie tekent voor ontvangst van de kaarten. Dit is een 100% waterdichte bezorgmethode waar wij al een jarenlange goede ervaring mee hebben. 

Reisdocumenten

Wanneer ontvang ik de reispapieren?

Direct (binnen enkele minuten) na jouw boeking krijg je een bevestiging van jouw boeking en betaling per email. In deze bevestiging worden ook alle gekozen vluchten, hotels en eventuele extra´s bevestigd.

Uiterlijk 7 dagen voor vertrek ontvang je per e-mail als PDF bestand de reispapieren. Hierin vind je informatie als:

  • Bevestiging van de vlucht met aanwijzingen om in te checken op de luchthaven. Het gaat hierbij om e-tickets van de luchtvaartmaatschappij. Je ontvangt dus geen vliegtickets in huis. Alle vluchten staan op naam en daarom is vooral jouw paspoort of ID-kaart leidend. Daarnaast is de reserveringscode die je in de reispapieren vindt ook belangrijk.
  • Bevestiging van jouw hotel. Je ontvangt een bevestigingscode en vouchers. Je kunt ook bij het hotel inchecken op vertoon van jouw paspoort (indien nodig kun je ook de vouchers tonen).
  • Bevestiging van jouw Formule 1 kaarten. We bevestigen jouw boeking van de Formule 1 kaarten. De Formule 1 kaarten worden een dag voor de race per koerier bezorgd in het hotel. Dit is een 100% veilige methode en hier hebben we al jarenlang een goede ervaring mee. 
  • Indien je transfers of andere extra´s hebt bijgeboekt, worden deze apart bevestigd in jouw reispapieren.
  • Noodnummers waarop wij te bereiken zijn tijdens jouw reis. We hebben twee noodnummers tot jouw beschikking waarop wij 24 uur per dag bereikbaar zijn in het onverhoopte geval dat je een dringende vraag voor ons hebt tijdens jouw reis.
  • Routebeschrijving op maat van vliegveld naar hotel en hotel naar circuit.

Met de reispapieren en jouw paspoort op zak, ben je dus helemaal klaar om op reis te gaan!

Er zitten geen tickets bij mijn reispapieren. Wanneer ontvang ik die?

Bij jouw reispapieren zitten inderdaad uitsluitend e-tickets. Bij de incheckbalie op het vliegveld krijg je op vertoon van jouw e-ticket uw instapkaart voor de vlucht. Hetzelfde geldt voor uw hotelreservering; bij het inchecken bij de hotelreceptie krijg je op vertoon van het e-ticket (voucher) de sleutels voor de kamer. De Formule 1 kaarten worden op jouw naam bij de hotelreceptie bezorgd.

Ik heb mijn e-mailbevestiging niet ontvangen. Hoe komt dat?

In de meeste gevallen komt dit doordat onze e-mailbevestiging door jouw emailprovider is aangemerkt als ongewenste mail (spam). In dat geval kun je onze e-mail dus terugvinden in jouw spamfilter. Als dit niet het geval is vragen we je om contact met ons op te nemen. We zullen de e-mail dan nogmaals naar je toezenden.

Reisverzekering

Kan ik een reis- of annuleringsverzekering bijboeken?

In samenwerking met de Europeesche verzekeringen bieden we je de mogelijkheid om tijdens het boeken een reis- en-of annuleringsverzekering bij het boeken van jouw reis af te sluiten. In stap 5 van het boekingsproces vind je alle informatie over deze verzekeringen.

Waarvoor dient de reisverzekering?

De reisverzekering dekt onverhoopte schade tijdens jouw reis. Je betaalt dan ook een premie die per reisdag wordt berekend. Het gaat hierbij om schade als gevolg van o.a. een ongeval of diefstal. Meer informatie over de reisverzekering vind je in stap 3 van het boekingsproces.

Waarvoor dient de annuleringsverzekering?

Als je onverhoopt niet meer op voetbalreis kunt (bijvoorbeeld door ziekte) dan dekt de annuleringsverzekering de schade die ontstaat als gevolg van het annuleren van jouw reis. Meer informatie over de annuleringsverzekering vind je in stap 3 van het boekingsproces.

Waarvoor dient de samengestelde reisverzekering?

Indien onverhoopt een van de reisonderdelen uitvalt, dan kun je de gehele reis annuleren en worden met deze verzekering alle kosten vergoed. Dit kan van pas komen bij overmachtssituaties (zoals bijvoorbeeld hevige sneeuwval of een aswolk) waardoor jouw vlucht voor vertrek wordt geannuleerd.

De samengestelde reisverzekering is een aanvulling op de annuleringsverzekering en alleen in combinatie met de annuleringsverzekering te boeken.

Meer informatie over de annuleringsverzekering vind je in stap 3 van het boekingsproces.

 

Wijzigingen

We willen bij nader inzien toch een andere vlucht omdat de vertrektijd niet goed uitkomt. Kunnen we dit wijzigen?

We kunnen de mogelijkheden altijd voor je uitzoeken echter willen we benadrukken dat het kostbaar is om de vlucht te wijzigen. Je kunt dus niet zomaar voor een andere vliegtijd kiezen omdat we de vlucht direct na jouw boeking op jouw naam hebben gezet.

Iemand van ons reisgezelschap kan niet mee. We willen daarom iemand anders meenemen, kan dat?

Indien je een arrangement met vlucht heeft geboekt, dienen we de naam op de vlucht te wijzigen. We rekenen hiervoor het wijzigingstarief van de luchtvaartmaatschappij plus EURO 25,- handelingskosten. Hotel en kaarten zijn zonder extra kosten te wijzigen. Neem contact met ons op voor de actuele mogelijkheden.

Over ons

Wat houdt een reis van GPtrips in?

Onze reizen zijn op eigen gelegenheid. Dat betekent dat je bij ons een arrangement boekt inclusief vlucht, hotel en Formule 1 kaarten maar dat je op eigen gelegenheid afreist naar de race. Hoewel er geen gids is die je begeleidt, hebben we wel reeds aan alles gedacht en alles voor je geboekt. Reizen is daardoor ook op eigen gelegenheid erg makkelijk.

Wie zitten er achter GPtrips?

We hebben zoveel mogelijk informatie over onze organisatie beschreven op onze website. Heb je nog verdere vragen over ons? Neem dan contact met ons op.

Transfers

Is de transfer inbegrepen bij de reis?

Onze reizen zijn standaard exclusief transfer. Je ontvangt bij jouw reispapieren routebeschrijvingen op maat. We vermelden daarin hoe je van vliegveld naar hotel, en hotel naar circuit kunt afreizen.

Hoe kom ik van het hotel naar het circuit?

Je ontvangt bij jouw reispapieren routebeschrijvingen op maat. We vermelden daarin hoe je van vliegveld naar hotel en hotel naar circuit kunt afreizen. In het algemeen is te zeggen dat de circuits buiten het stadscentrum liggen. Daarom ligt jouw hotel in de meeste gevallen niet op loopafstand van het circuit. Gezien de grote toestroom aan mensen in betrekkelijk korte tijd, adviseren we je om met het openbaar vervoer af te reizen naar het circuit. Het gaat hierbij meestal om een metro- of busrit van zo'n 10-30 minuten. Het openbaar vervoer rondom de races is altijd zeer goed georganiseerd en is bovendien vaak al een ervaring op zich! De informatie over de route naar het circuit ontvang je dus van ons bij jouw reispapieren.

Race

Mag ik een camera meenemen naar het circuit?

Het is officieel niet toegestaan om een (video)camera mee te nemen naar de race. Toch blijkt in de praktijk dat vele supporters een camera meenemen om mooie momenten op beeld vast te leggen. In de praktijk zul je er dan ook in de meeste gevallen geen problemen van ondervinden als je jouw camera meeneemt maar helemaal volgens de regels is dit dus niet.

Op welke website kan ik de actuele speeldata zien van de wedstrijden?

We adviseren je om de website formula1.com in de gaten te houden. Bij belangrijke wijzigingen nemen wij uiteraard contact met je op waardoor het voor jou niet noodzakelijk is om op de hoogte te blijven van de actuele speeldata.

Wanneer is de aanvangstijd van de race definitief bekend?

Alle tijden en dat zijn in principe al definitief. Bij eventuele wijzigingen zullen wij jou zo snel mogelijk op de hoogte brengen. De kans op een wijziging is echter zeer gering. We sturen jou ongeveer een week van tevoren een e-mail om de definitieve tijd te bevestigen. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen vragen we je contact met ons op te nemen.

 

Alle betaalopties
Betrouwbaar en veilig boeken
Als eerste op de hoogte van onze acties?

Om je een goede website te kunnen bieden, maken we gebruik van cookies. Meer informatie over onze cookies